joi, 10 martie 2011

Senzatie aprinsa


 Las timpul sa imi curga esenta
Vreau sa ma strecor intre zi si sa simt diferenta de culoare.
Ating linia continua a vietii fara sa clipesc, eu sunt cea atinsa de umbre.
Simt cum vantul imi sufla parul dar nu imi zguduie gandurile.
Insa cu greu iti respir prezenta, matur fiecare cromatina din ochii tai
Raman amortita de praful viselor tale si ma tarasc intre speranta si realitate.

O vesnicie traita in claritatea vietii, plutind deasupra cunoasterii
N-am banuit nici o secunda ca exista sentiment mai profund decat profunzimea
Acum dragostea imi inunda sfera stergand cu precizie limitele trasate de stiinta
Las loc unui infinit care sa imi acopere ranile trecerii timpului.

M-ai drogat cu mirosul fin al sangelui tau,
Am ramas trantita langa gandurile mele nemuritoare
Ma imping sa gust viata cu inima,
sa zdrobesc fiecare sentiment care ma domina in tacere
Indecisa, raman blocata la granita dintre sacru si profan.
Ma ametesti cu parfumul inselator al jocurilor de cuvinte
Cu pasi nesiguri ma rup din cercul meu sfant si prind aripi
Las in urma anii risipiti, plutind printre minti deschise.

Oare cum o zeita poate pieri in uitare?
Impingandu-ma din gand, renunt la vise si la soapte
Definirea ma defineste, insa nu exista cuvant care sa acopere golul credintei mele,
Acopera-mi umbra cu a ta si inchide-mi ochii,
Scurge-mi timpul din esenta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu