sâmbătă, 21 mai 2011

Si eu vreau un sfarsit eroic.

Mi-ai cantat mai demult ceva, intr-o limba a nu stiu-lui,
Ceva strain mie, ceva pe care un spirit visator il inabusa in amintirea clipelor inhalabile,
Mi-ai spus ca ai vrea sa fiu eu apusul, sa il inlocuiesc.
Dar stiu ca minti, mereu ai mintit.
Indrugai ceva despre cum reusesti sa absorbi campul magnetic al fiintei mele.
Despre cum identifici orice pas gratios de aici si de acolo.
Ca poti trai in ambele clipe pentru amandoi fara sa te doara.

Eu stiu ca minti, am incercat deja si mi-au taiat aripile,
Miile de suflete care iti pazesc cercul, toate furioase gata sa erupa in orice strop de timp.
Ma cutremura orice litera a lor, orice zbucium rupe carnea din mine si o incinge cu o tigara aprinsa
Toate se razbuna pe mine cu sunete moarte, si asa imi tot compun un recviem.
Inca nu s-au hotarat cum sa il termine, dar o vor face in curand.
O sa ma surprinda intr-un moment ciudat, fie cand imi leg sireturile,
Fie cand incerc sa strig un "Te iubesc" printre dinti in speranta ca ele nu ma vor auzi.
Dar mereu ma aud, de asta avem simtul ala, vocea care imi spune ce gandesti,
Sau mai de graba vocea care nu imi spune nimic.Asa esti tu.
E mereu acolo,si imi da parul usor dupa ureche uneori cand bate vantul,
Atata tot, nu stie nimic altceva, nici despre mine, nici despre apus,
Nu stie sa faca o comparatie,un ras consumat si un inceput de intuneric?
S-a racit, un univers in doi construit numai de mine ingheata odata cu altitudinea vocii tale,
Mereu cate o tuse usoara pe alaturi,mereu sunete la o departare de sol si la o indepartare incredibila de mine.
Nu mai putem pretinde ca suntem ce-am fost ieri, s-a pierdut totul prin cateva pleoape reduse la tacere.
Esti o linia intrerupta, trasata de o umbra arsa de soare. 
Tu m-ai schimba in loc de apus, eu cred ca te-as impinge spre uitare ca sa obtin distrugerea lui,
Doar ca sa simt rasaritul la interval de zece minute in timp ce te-ai zdrobit in nimic pentru noi,
Pentru mine si pentru celelalte o mie de suflete care acum pot pluti din nou intr-o lumina semi-palida,
Ti-as multumi ca ai fost, insa doar asa vei fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu